sobota, 3 grudnia 2011

03 grudnia

Już nieraz zastanawiałam sie nad sensem istnienia blogów. Są bardzo pozytywne strony prowadzenia takiego bloga: można sie wypowiedziec, przedstawic swoje poglądy, bratac się z edytorami tekstów. Jednak uważam również, że bywają takie blogi, czy fotoblogi, które nie zawierają wartościowych treści, każde zdjęcie pokazuje praktycznie to samo, nie ma w tym głębszego sensu. Oczywiście, nie chce i nie będę katalogowac ludzi pod tym względem, oraz każdy może prowadzic profile na swój sposób...
Dzisiaj mój dzień nie należał do najciekawszych dni. Muszę się z tym pogodzic, dopiero od stycznia planowana jest praca z mojej strony. Cóż, może dam rade? Oby.
Jestem tez juz troche zniechęcona nauka. Nie szkołą, szkoła sama w sobie jest fantastyczna - sympatyczni ludzie, przytulny budynek i ciepła atmosfera. Gdyby tak sie dało bez nauki...


W najbliższych dniach zamierzam wybrac sie na jakąs sesje, pragne zrobic mase dobrych i ciekawych zdjęc. Jak ostatecznie wyjdzie - nie mam pojęcia. JEstem jednak dobrej myśli.

Pozdrawiam serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując mojego bloga dajesz wgląd na wlasne poglądy i opinie. Zależy mi a wyrażaniu własnego zdania oraz dyskusji na dane tematy.
Pozdrawiam!