środa, 1 lutego 2012

:)

Aktualnie dodaje post bez zdjęć, ponieważ mój komputerek poszedł do naprawy, Oo! Ale jak wróci, to pokaże zdjęcia z sesji z moimi dziewczynami :)
Ostatnio mam takie koszmarne sny... Śni mi sie śmierć.. Drażni mnie to, ponieważ już kiedyś tak miałam i codziennie chodziłam taka "przymulona", zamknięta.. Pamietam to, bo to był taki czas, w którym zapisywałam swoje sny. Miałam swój zeszyt ze snami, opowiadaniami, jakimiś moimi osobistymi "wkrętami".. No, mało istotne. W każdym razie ciągle mi sie coś dziwnego śni. Mam nadzieje, że to nic nie znaczy. Kiedyś mi sie śniło, że mój wujek pouczał mnie przy zlewie jak umyć szklankę. I zmarł.

Dobra ! Nie będę negatywnie myslec!

Przyjemnego dnia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując mojego bloga dajesz wgląd na wlasne poglądy i opinie. Zależy mi a wyrażaniu własnego zdania oraz dyskusji na dane tematy.
Pozdrawiam!