niedziela, 18 grudnia 2011

Sergiusz.

Dzisiaj w roli głównej mój braciszek:)


3 komentarze:

  1. Słodki chłopiec i jak zwykle świetne zdjęcia :)) Myślałaś o jakimś konkursie fotograficznym dla hobbystów. Jak już mówiłam Twój talent jest niesamowity i zasługuje na zaprezentowanie większej ilości odbiorców :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie posiadam sklepiku :(, ale wysłałam zgłoszenie do Pakamery może odpowiedzą i uda mi się wstąpić w ich zaszczytne progi twórców :) Ludźmi naprawdę nie zawsze trzeba się przejmować są zazdrośni. Nie potrafią korzystać z konstruktywnej krytyki :)Jeśli chodzi o pewien polski portal na D. to tam są tacy "znawcy:, że ho ho :/. I serdecznie dziękuje za skomplementowanie mojej twórczości, aż chce się lepić :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziak! :D Przypomina mi trochę chłopca grającego synka Maćka Stuhra w "Listach do M."

    OdpowiedzUsuń

Komentując mojego bloga dajesz wgląd na wlasne poglądy i opinie. Zależy mi a wyrażaniu własnego zdania oraz dyskusji na dane tematy.
Pozdrawiam!